Hoge handicaptoernooi 17 april

17 apr | 12.30 uur tot 16.00 uur

… is jouw handicap 30 of hoger:
lees dan door…… Deze uitnodiging is speciaal voor jou!!!!…..

Want op VRIJDAG 17 april om 13.30 uur

is de start van het 30+ toernooi.

En dat heeft nou weer helemaal niets met jouw leeftijd te maken.

Toelichting:       stel, je golft nog niet zo lang,
stel, je wilt wel met een toernooitje meedoen,
maar iets houd je tegen …..
( zij zijn vast veel beter dan ik/ straks heb ik een Off-Day en bak ik er niets van/ ik weet de regels nog niet zo goed ….)…

Hoe doe je nou wedstrijdervaring op? Juist, door mee te spelen.

Dit toernooi is speciaal voor onze golfers met een hogere handicap.
( is jouw handicap lager dan 30: helaas, jij moet thuisblijven…of komen kijken)

  • Aanmelden via de site of Nexxchange vanaf 6 april
  • Sluiting aanmelding: woensdag 15 april 24.00 uur
  • Maak gebruik van jouw inloggegevens bij Nexxchange
  • Lukt het niet via Nexxchange:
    bel of mail de wedstrijdleiding (zie hieronder)
  • Flights van 4 maximaal
  • Kosten € 5,00 met een gratis kopje koffie
  • Stableford verrekening alleen voor de uitslag en om weer eens te oefen met uitrekenen (baan is NQ)
  • Je bent vanaf 12.30 uur welkom
  • De Driving Range is open: je kunt inslaan muntje verkrijgbaar bij wedstrijdleiding.Namens de toernooicommissie:
    Ank Scholte 06 28 26 02 90
    Willem Oudshoorn     06 23 72 36 30
  • https://golfbaanterspecke.nl/wp-content/uploads/2026/03/uitnodiging-30^M-toernooi-17-april-2026-voor-beginnende-leden-1.pdf

< Terug naar kalenderoverzicht

Blijf op de hoogte en schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Naam(Vereist)
Accepteer het privacy statement(Vereist)