… is jouw handicap 30 of hoger:
lees dan door…… Deze uitnodiging is speciaal voor jou!!!!…..
Want op VRIJDAG 17 april om 13.30 uur
is de start van het 30+ toernooi.
En dat heeft nou weer helemaal niets met jouw leeftijd te maken.
Toelichting: stel, je golft nog niet zo lang,
stel, je wilt wel met een toernooitje meedoen,
maar iets houd je tegen …..
( zij zijn vast veel beter dan ik/ straks heb ik een Off-Day en bak ik er niets van/ ik weet de regels nog niet zo goed ….)…
Hoe doe je nou wedstrijdervaring op? Juist, door mee te spelen.
Dit toernooi is speciaal voor onze golfers met een hogere handicap.
( is jouw handicap lager dan 30: helaas, jij moet thuisblijven…of komen kijken)
- Aanmelden via de site of Nexxchange vanaf 6 april
- Sluiting aanmelding: woensdag 15 april 24.00 uur
- Maak gebruik van jouw inloggegevens bij Nexxchange
- Lukt het niet via Nexxchange:
bel of mail de wedstrijdleiding (zie hieronder) - Flights van 4 maximaal
- Kosten € 5,00 met een gratis kopje koffie
- Stableford verrekening alleen voor de uitslag en om weer eens te oefen met uitrekenen (baan is NQ)
- Je bent vanaf 12.30 uur welkom
- De Driving Range is open: je kunt inslaan muntje verkrijgbaar bij wedstrijdleiding.Namens de toernooicommissie:
Ank Scholte 06 28 26 02 90
Willem Oudshoorn 06 23 72 36 30 - https://golfbaanterspecke.nl/wp-content/uploads/2026/03/uitnodiging-30^M-toernooi-17-april-2026-voor-beginnende-leden-1.pdf
< Terug naar kalenderoverzicht